UNIVERSIDADE FEDERAL DE LAVRAS

Artigos publicados em Congressos e Eventos

SOUZA, W. V. B. ; CAVALCANTE, C. C. M. ; BERMEJO, P. H. S. ; Aparecida dos Santos, Pamela ; VIEIRA, Kelly Carvalho ; PEREIRA, W. R. ; PEREIRA, J. R. . Using Crowdstorm to Prospect Innovations in Federal Institutions of Education in Brazil to Reduce its Consumption of Electric Energy. In: Hawaii International Conference on System Sciences – HICSS, 2016, Kauai – HI. Proceedings of the 2016 49th Hawaii International Conference on System Sciences, 2016.

ZUPPO, L. A. ; ROSA, P. L. ; BERMEJO, P. H. S. ; ZAMBALDE, A. L. . Outbound Open Innovation: A Systematic Review. In: Hawaii International Conference on System Sciences – HICSS, 2016, Kauai – HI, EUA. Proceedings of the 2016 49th Hawaii International Conference on System Sciences, 2016.

VIEIRA, A. S. ; LIMA, M. S. ; BERMEJO, P. H. S. ; SOUZA, W. V. B. . Idea Management: Notes of a Systematic Review. In: 14th European Conference on Research Methodology for Business and Management Studies, 2015, Valletta, Malta. The Conference Proceedings of the 14th European Conference on Research Methodology for Business and Management Studies. Reading, UK: Academic Conferences and Publishing International Limited, 2015. v. 1. p. 382-389.

Cunha, Marcello Diogo ; ROSA, PRISCILA LUIZ ; BERMEJO, P. H. S. . Práticas de inovação aberta como fator de sucesso em pequenas e médias empresas: uma revisão de literatura sistemática. In: XVIII SEMEAD – Seminários em Administração, 2015, São Paulo. Anais do XVIII SEMEAD – Seminários em Administração, 2015.

SANTOS, H. ; Bermejo, Paulo Henrique de Souza ; TONELLI, D. F. . Sociopolitical Digital Interactions Maturity: Analyzing the Brazilian States. In: 20th Americas Conference on Information Systems, 2014, Savannah, Georgia, USA. Proceeding of 20th Americas Conference on Information Systems, 2014.

TONELLI, A. O. ; BERMEJO, P. H. S. ; SANTOS, M. A. ; Zambalde, André Luiz ; OLIVEIRA, Marcelo Silva ; ANTONIALLI, Luiz Marcelo . Agile practices to accelerate the delivery of software: a quantitative study with software professionals. In: Hawaii International Conference On System Sciences (HICSS), 2013, Grand Wailea, Maui, Hawaii. 2013 46th Hawaii International Conference on System Sciences, 2013. p. 4771-4779.
BERMEJO, P. H. S. ; TONELLI, A. O. . Planning and Implemeting IT Governance in Brazilian Public Organizations. In: Hawaii International Conference on System Sciences, 2011, Washington DC. Proceeding of 44th Hawaii International Conference on System Sciences, 2011.

Zambalde, André Luiz ; BERMEJO, P. H. S. ; TONELLI, A. O. . Redes sociais da internet no agronegócio brasileiro: conhecimento, webometria e interação. In: 6a. Conferência Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, 2011, Chaves. Workshop on Knowledge Management Systems and Social Computing, 2011.

Zambalde, André Luiz ; CASTRO NETO, M. ; BERMEJO, P. H. S. ; DRUMMOND, R. L. A. ; BENZAQUEN, G. . MODELING, DEVELOPMENT AND DIFFUSION OF HYPERMEDIA-INTERNET APPLICATIONS FOR THE BRAZILIAN RURAL SECTOR. In: International Conference on Internet Studies, 2011, Kuala Lumpur. International Conference on Internet Studies, 2011.

COSTA, A. P. ; BERMEJO, P. H. S. ; SANTOS, T. S. ; ANTONIALLI, Luiz Marcelo . Como Vai a Satisfação de Alunos de Educação a Distância? Um Estudo em Cursos de Pós-Graduação Lato-Sensu. In: XIV SemeAD, 2011, São Paulo. Anais do XIV SemeAD, 2011.

BERMEJO, P. H. S. ; TONELLI, A. O. ; Zambalde, André Luiz ; TODESCO, José Leomar . Information Technology Strategic Planning with Balanced Scorecard BSC. In: International Conference on Information Systems and Technology Management (CONTECSI), 2010, São Paulo- Brasil. Proceedings of the CONTECSI. São Paulo- Brasil, 2010.

SILVA, Marco Túlio Nogueira ; BERMEJO, P. H. S. ; PADUA, Clarindo Isaías Pereira da Silva e ; Zambalde, André Luiz . Usability and Information Visualization in Executive Information Systems (EIS). In: International Conference on Information Systems and Technology Management (CONTECSI), 2010, São Paulo – SP. Proceedings of the CONTECSI, 2010.

DUARTE FILHO, N. F. ; PADUA, Clarindo Isaías Pereira da Silva e ; Zambalde, André Luiz ; BERMEJO, P. H. S. . MAQPSaaS – Método para Avaliação da Qualidade em Produtos de Softwares Oferecidos como Serviços. In: Simpósio Brasileiro de Sistemas de Informação – Workshop de Teses e Dissertação, 2010, Marabá – PA. Anais do SBSI, 2010.

DUARTE FILHO, N. F. ; PADUA, Clarindo Isaías Pereira da Silva e ; Zambalde, André Luiz ; BERMEJO, P. H. S. . Atributos de qualidade para produtos SaaS. In: 5ª Conferencia Ibérica de Sistemas y Tecnologías de Información, 2010, Santiago de Compostela-Espanha. 5ª Conferencia Ibérica de Sistemas y Tecnologías de Información, 2010.